131012

Det blev inte en så sen kväll som jag trodde att det skulle bli. Redan vid 9 visade Molla tecken på trötthet så vi kröp ner i sängen för att mysa och bara en stund senare sov hon. 
Tyvärr bestämde sig Melissas förkylning precis som min att bryta ut nattetid så ner va en snorig och hostig liten tjej som tog sovmorgon till klockan 9. 

När hon 2 timmar senare än en gång visade att hon ville sova la jag ner henne i vagnen och gick 1 mil. 
Bra med luft för M och bra med motion för min del. 

Nu blirre lördagsmys med min fina familj ❤️  





Kommentarer
Nathalie

Oh så söt M är!!!
Är det storstädning eller är de flytt? Bor du och D ihop? :-) trevlig helg.

2013-10-12 @ 20:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0