130518

Att vara ute och gå har alltid funkat som terapi för mig. Jag har kunnat tänka igenom sånt som behövs tänkas igenom. Har jag varit på dåligt humör har jag kunnat ta ut det på vägen genom att gå snabbt med klampande steg.
Idag gick jag nog igenom varenda känsla i hela registret från att gråta hysteriskt till att le från öra till öra och tänka att allt kommer ordna sig för att i nästa sekund vara så arg att jag nästan exploderar. När jag kom hem mådde jag om möjligt ännu sämre och jag tror att det beror på att detta inte är ett problem jag kan tänka bort.
I nästan 11 månader har jag och Daniel haft gemensamt umgänge med Melissa trots att vi inte varit tillsammans men det funkar inte längre och därför ska M börja vara med sin pappa själv. Något jag vet kommer gå bra för att Daniel är en fantastisk pappa som älskar sin dotter högt. Men att skiljas från Melissa är så plågsamt att bara tanken får mitt hjärta att blöda. Vi kommer börja successivt med några timmar åt gången och i slutet på nästa vecka ska han ha henne en hel dag.
Någon som har några tips på hur man tar sig igenom sånt här?



Kommentarer
Cajsa

Planera in så roliga saker det går när hon är med sin pappa så du tänker på annat, så gott det går! Förstår hur ont det gör !!!!!!

2013-05-18 @ 11:46:00
Anonym

Finns inget att göra åt det tyvärr, varannan vecka som vi har det är katastrof. Hjärtat gör ont, men som föregående så försök planera in roliga saker när du är barnledig. Det hjälper lite :-/

2013-05-18 @ 17:57:50
Petra

Får man fråga varför det inte längre funkar?

2013-05-19 @ 19:15:31
Kajsa

Du får följa med mig på äventyr ut till stallet så ska jag få dig att tänka på något annat, iaf för en liten stund :) förstår att de är sjukt jobbigt men du vet att jag bara bor en pytte liten bit bort om du behöver rensa tankarna på en promenad eller vad som helst <3

2013-05-19 @ 20:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0