120530

Om jag hade kunnat så hade jag gått och lagt mig nu och sovit i 6 månader. Min kropps energikonto är minst sagt övertrasserat men med tanke på hur de senaste dagarna har varit så har det utan tvekan varit värt det.
Vid 13-tiden packade vi in oss i D's bastuheta bil och körde till bokskogen. När vi gått ca 1 km kom vi på att vi gått helt fel och fick vända för att komma tillbaka till 10 kilometers rundan. Efter 2 timmar hade vi hunnit gå 12 km men inslag av lite joggning samt idiotintervaller i en backe som jag är ganska säker på skapades av satan själv.
När vi äntligen kom i mål åt vi lite och la oss sen i gräset och bara njöt. I efterhand kan jag önska att jag njutit ännu mer av lugnet för direkt när vi kom hem igen begav jag mig till gymmet för att köra ett benpass. Med tanke på hur trött min kropp redan va så kunde det gått mycket sämre än vad det faktisk gjorde men det kommer ju verkligen inte gå till historia som ett toppenbra pass heller.
Snart är det läggdags för mig och jäklar vad jag kommer sova gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0