130317

Inför gårdagen hade jag någon slags fantasi om att kunna gå all in och köra en monsterfylla ala Cizzi-2011 och sen dansa som en crazy person. Riktigt så blev det inte.
Vi hade jätteroligt hemma hos Sara där vi dansade, åt och drack. När vi sen kom till kräm dansade vi en timme och sen begav vi oss hem till våra efterlängtade barn. 2.30 va sminket avtvättat, kläderna låg i en hög på golvet och jag låg äntligen i sängen tillsammans med M.
Det va en supertrevlig kväll och jag är så glad att vi gjorde det men mammagenen va tydligen starkare än dricka/dansa genen. Idag mår jag hur bra som helst vilket känns så otroligt skönt. Så hela söndan kommer gå åt till att mysa med M, tills hon tröttnar på mig.



Kommentarer
Thilde

Men vafan hände med den fina svarta klänningen?! :p

Svar: Haha den fina svarta klänningen blev alldeles för tajt efter pizza, godis, chips och kolsyra.
Ciliija

2013-03-17 @ 09:41:01
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0