130627 axlar, triceps.

Att kunna köra 8 övningar axlar och 4 övningar triceps på under timmen är inte illa. Tack vare superset så behöver träning inte ta flera timmar.
Som sagt körde jag axlar och triceps idag och det är så jäkla gött att märka resultat. Jag skriver märka eftersom att jag inte tycker att det syns nån skillnad men tar tyngre vikter/ gör fler reps i nästan allt så nån nytta gör träningen absolut. Nu ska jag bars lära mig att äta ordentligt oxå så blir det ännu bättre.
Under hela passet lyssnade jag på samma låt om och om igen.
Best you ever had (tonight) - John Legend.
Herregud vilken låt! Den sätter sig på huvudet efter första gången och sen är man fast.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0