130624

Efter att jag och M suprisat pappa Daniel stack jag ner till gymmet och körde det bästa armpasset i min träningshistoria. Och det säger inte lite det! Jag har ökat i alla övningar och kan ÄNTLIGEN curla med dom stora vikterna! I en del övningar har jag till och med dubblat vikterna, visserligen bara från 2,5 kilo till 5 men det är fortfarande en ökning.
Jag blir så jäkla motiverad av såna pass så om nån undrar hur jag håller mig motiverad och vad som får mig att fortsätta så är det när jag ser resultat och viljan att hela tiden bli bättre, snabbare och starkare.
När jag ändå va på så bra träningshumör passade jag på att avsluta med några övningar mage.
När jag hade tränat färdigt bjöd D på födelsemiddag.
Kan absolut vänja mig vid att maten står på bordet efter ett träningspass ;)

Just nu ligger jag på balkongen och suger i mig D-vitaminer som en svamp och förbereder mig mentalt inför kommande benpass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0