130615

Igår sov Melissa bara middag en gång och det va mellan 12-14 så klockan 19.30 kröp Melissa upp i soffan, la sig till rätta och somnade. Jag lät henne ligga där tills jag gick och la mig vid 23 tiden. När jag bar över henne till sin egen säng vaknade hon till och fick välling sen sov hon gott till 6 då jag bar över henne till min säng. 8.45 vaknade jag av att hon låg och kliade mig på ryggen. En väldigt bra natt med andra ord.
Är en tupplur mitt på dan för lite?

Nu har vi precis varit ute och gått 7 km med Amanda. Sååå jäkla bra sätt att starta söndagsmorgonen på!



Kommentarer
Anonym

Kan vara bra att vänja om henne till att bara sove en gång om dagen, det är ju så hon kommer att ha det sen på förskolan :)

2013-06-16 @ 15:09:07
Cajsa

Min dotter sov middag en gång per dag från det hon va 11 månader. Sen somnar hon till natten vid 1900! Smidigt att få lite tid själv på kvällen och skönt att dom somnar tidigt om dom ska upp till dagis sen:)

2013-06-16 @ 20:13:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0