130613

Melissa har fått dagisplats. I slutet på september kommer min lilla fis att börja på dagis och igår va vi där och på en "introduktions samling".
Vi fick träffa M's blivande fröknar, titta runt på avdelningen och även träffa en del av de barnen hon kommer spendera sina dagar mer.
När jag bott i Trelleborg i ca 1 år fick jag jobb på den förskolan och jobbade där i nästan 1 år så trots att bara tanken på att lämna M är fruktansvärd så är det en ganska stor trygghet att jag känner till stället och känner i princip alla i personalen.
Medans fröknarna pratade kröp M omkring och kolla läget. Jag tror inte att hon kommer ha några problem med att börja på dagis, problemet ligger nog mest hos mig men jag har lyckligtvis hela sommaren på mig att förbereda mig.

M är fortfarande lite snorig men på bättringsvägen. Den lilla fröken har däremot kommit på att när man är sjuk får man sova på mamma och utnyttjar detta till MAX så nu är vi inne på 4 natten av sittande sömn. Därför har jag idag varit trött, väldigt trött!
Men tack vare celsius har jag lyckats ta mig igenom dagen och dessutom genomföra ett rygg/biceps pass på gymmet. Det märket däremot att kroppen inte har fått tillräckligt med sömn då jag inte orkade lika mycket som vanligt men bättre med ett halvbra pass än inget pass alls.



Kommentarer
Thilde

Det är nog alltid jobbigast för oss föräldrar! Bläää jag får typ mardrömmar av tanken på o inte va där när Benjamin trillar o slår sig eller nån unge är dum. Men men, blir ju bra :) (sista bilden på Melissa är uuuunderbar!)

Sv; jag som blivit sugen på Sixten... ;) haha

2013-06-14 @ 07:42:34
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0