130612

De senaste 3 nätterna har jag fått så lite sömn att jag kan räkna timmarna på mina händer. Jag vet inte om det är tröttheten som gör att jag känner mig sjuk eller om jag faktiskt börjar bli sjuk på riktigt.
M kan bara sova om jag sitter upp med henne på bröstet vilket resulterar i extremt lite och dålig sömn. Om jag snittat 3 timmar per natt denna veckan så är det allt. Idag verkar hon må bättre så förhoppningsvis blir det bättre inatt.

Sol ska vara uppiggande och motion skadar aldrig så därför fick det bli en mils promenad med fina Amanda imorse.



Kommentarer
Amanda

Du får trösta dig med att du är galet snygg trots lite sömn! Kram

Svar: Åhh söta du! TACK! :) precis vad jag behövde idag.
Ciliija

2013-06-13 @ 21:40:15
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0