130606

Idag när jag (som vanligt) var ute och gick min morgonmil fick jag en otroligt positiv känsla av att allt kommer lösa sig. Och för mig som varit inne på ett ganska negativt spår den senaste tiden va detta en väldigt välkommen känsla.
It ain't over till the fat lady sings säger ordspråket och än så länge hör jag ingen tjockis ta några toner.
Dagens runda gick alltså som en dans och leendet har suttit kvar på läpparna större delen av dagen.
Efter att både jag och M vilat upp oss lite gick vi ut på balkongen där M plaskade i sin pool medans jag solade lite. Fast så mycket ligga still och pressa blir det inte eftersom att Melissa gärna hoppar i och ut ur poolen hela tiden och hon vill gärna att jag är precis bredvid där hon ska vara hela tiden. Hon leker jättefint själv men vill ha sällskap och hjälp om det behövs, nära till hands.
När Daniel slutat jobba kom han hit och tog med M ut på en promenad så då passade jag på att ta mig ner till gymmet och köra ett rygg/triceps pass med My. Jag känner redan nu hur det ömmar i armarna så jag räknar med träningsvärk imorgon.
Nu kastar jag in handduken för idag och säger god natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0