130531/0601

Igårkväll (torsdag) kunde jag verkligen inte somna. Jag va för varm sen va jag för kall. M tog för stor plats. Det klia på min hand. Tankarna skena iväg. Sen va jag lite för varm igen. Sista gången jag kollade på klockan va hon strax efter 3 så när M sen vaknade vid 7.30 vart jag långt ifrån fulltankad på energi så morgonrundan ställdes in och istället blev det en lugn förmiddag ute på balkongen. Melissa plaskade runt i sin badbalja och jag försökte få lite färg på min alltför bleka kropp.
När M somnade tänkte jag passa på att pressa som en dåre men solen valde att gå i moln så istället gick jag in och tog ikapp lite sömn tillsammans med superfäktarn.

Kvällen har spenderats med Kajsa och Sara. Tanken va att vi skulle se lets dance finalen men tvn blev mest ett bakgrunds ljud medans vi pratade om allt från politik till kärlek.
Inatt är tanken att M ska sova i egen säng och att jag ska lyckas sova mer än 4 timmar. Hur det går med det får ni veta imorgonbitti.
Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0