130730 axlar unt abs

Axlar har länge varit en av mina favoriter att träna men intresset börjar svalna litegrann. Jag tror att det beror på att jag alltid får ont.
Oavsett om jag värmer upp som fan, lite eller ingenting alls så gör det ont.
Om jag hoppar över uppvärmningen gör det dock så ont att jag måste avsluta. Jag har därför lärt mig att värma upp ordentligt! Har även sänkt vikterna i de flesta övningar. Det kan ju faktiskt vara en typ överansträngning oxå.
Så idag värmde jag upp ordentligt. Först med 15 min på AMT och sen med lätta vikter i alls möjliga vinklar när jag kände mig redo körde jag på så gott det gick och när det gjorde för ont pausade jag och minskade sen på vikterna.
När jag gjort 6 övningar axlar gick jag vidare till mage. 3 övningar mage blev det innan jag hoppade upp på löpbandet och gick i uppförsbacke i 10 min.

Resten av dagen har spenderats hemma hos Daniel med bus och filmtittande under tiden Molla sov.
Har ni inte sett The place beyond the pines så GÖR DET!!



Kommentarer
Sandy

Jag gillar mollas sovstil haha

2013-07-30 @ 20:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0