130727

Igår va en extremt varm dag som tömde mig totalt på energi, men mer om det sen.
Fredagen började iaf med 1,5 timmes svettig pw med Molla i vagnen. Efter det hade jag en läkartid och D skulle jobba så farmor Lena fick hoppa in som barnvakt. Och medan Lena och Molla busade runt i parken passade jag på att sticka ner till gymmet och halvt svettas ihjäl under ett biceps/magpass. Jag va smart nog att träna med gråa byxor så hela vägen hem va jag röd som en tomat i ansiktet och rumpsvett deluxe!
På kvällen blev det lite fredagsmys till filmen Wicked. Fruktansvärt B-ig men ändå obehaglig.
Efter många försök lyckades jag äntligen somna men kom aldrig riktigt in i nån djupsömn så när M vaknade vid 6 fick D ta henne och jag vände mig och somnade om.
Nu till den tömda energin.
När jag sen vaknade av mig själv fick jag en chock när jag såg att klockan va 11.30
Att jag va trött visste jag men att jag va sova 12- timmars sov trött, hade jag ingen aning om.
Nu blir det gymmet för ett bröst pass. Har fortfarande inte lärt mig att gilla bröst därför skjuter jag upp det hela tiden men idag är det iaf dags.



Kommentarer
Anonym

Bor du och D ihop? :D

Svar: Nej det gör vi inte. Inte än iaf ;)
Ciliija

2013-07-27 @ 14:19:42
Thilde

Såg också den filmen igår, b-ig men obehaglig som du säger :p

2013-07-27 @ 20:30:34
URL: http://thiilde.blogg.se
Anonym

Tycker det är himla kul att följa dig och er. Kan du inte berätta lite om er relation? :) hade varit kul att veta lite. Och "inte än" det verkar som de snart är på G? Verkligen super kul!!!! Ni verkar vara underbara föräldrar! :)

2013-07-27 @ 20:51:11
Tessan

Här är en till som är nyfiken. Vare sig ni har nåt på G eller inte så måste jag säga att jag är imponerad av hur bra det verkar funka för er att "dela" på Melissa. Fast kan skriver förstås inte om tjaffs och så. Men ändå, tycker ni verkar vara så fina föräldrar :)

2013-07-27 @ 21:09:12
URL: http://tessanhuve.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0