130725

Idag har jag och Molla haft en riktig tjejdag.
Vi började med en timmes promenad för att sen äta frukost uppkrupna i soffan. Med äta frukost menar jag att jag försöker hinna få i mig ett par skedar gröt innan M har slevat i sig allt med nävarna.
Vid 12 samlade jag allt mod jag kunde och gick ner mot bussen som skulle ta oss till Malmö.
Det är nästan 1 år sen jag åkte buss och det är för att det va katastrofalt jobbigt första gången jag åkte buss. Denna känslan har sen dess suttit kvar men idag tog jag som sagt tag i det.
Och det gick jättebra!
Melissa tyckte att det va super roligt att åka buss. Antingen stod hon och prata med dom som satt bakom oss, tittade ut genom fönstret, tittade på teletubies i min mobil eller satt tillbakalutad och bara njöt av åkturen. (När fan blev hon så stor?)
När det va dags att hoppa av vid Mobilia fick M trycks på knappen. Sen spenderade hela dagen på att bara gå runt, runt och runt. När vi varit där några timmar kom min syster dit och gjorde oss sällskap innan vi tog bussen hem igen. Efter ca 2 minuter sov M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0