130723

Telenor har klyddat som en mother f*cker de senaste dagarna och jag har inte orkat sätta mig vid datorn så därför har jag inte bloggar något.
I söndas va vi hemma hos Stoffe hela dagen. Vi stekte, hade vattenkrig och grillade. Melissa som va vaken från det att vi kom tills vi åkte hem runt 8 tvärdeckade i bilen och sov sen till kl 9 morgonen efter. Jupp mitt barn är bäst i världen ;)

Igår blev det en lite senare morgonrunda än vanligt pga sovmorgonen men det blev iaf en runda.
En 2 timmars runda med Amanda för att vara mer exakt.
När Molla sov middag passade jag på att pressa lite ute på balkongen innan min syster kom hit och passade M så att jag och Daniel fick möjligheten att gå en runda utan barnvagn.

Idag har vi änsålänge hunnit med att gå en mil och sen gå till BVC där det va dags för Mollas 1 års vaccination samt kolla längd och vikt.
M väger nu 10.115 kg och är 78,1 cm lång.
Vaccinationen gick JÄTTEBRA! Vid första sprutan gjorde hon inte ett ljud ifrån sig och när hon fick andra sprutan kom det ca 4 tårar innan hon hoppa ner från mitt knä och började leka. Eftersom jag är fruktansvärt rädd för sprutor följde Amanda med som moraliskt stöd.
Nu är vi hemma och leker. Jag försöker lära Melissa: städa sitt rum-leken.
Går sådär!

Har försökt få upp detta sen kl 14.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0