130719

 
 

Om man bortser från gravidnätterna så har jag nog haft den värsta natten i mitt liv inatt. Antingen har jag svettats så att sängen blivit dygnsur eller så har jag frusit så att jag hakat tänder. Flera gånger har jag vaknat till med ett ryck då det känts som någon dragit mig i benen. Vid 4 vaknade jag av att en fluga fastnat mellan fönstret och persiennen. Fast det lät mer som om ett stridsplan flög runt i mitt sovrum. Så när jag vaknade bestämde jag mig för att avstå från både promenad och gym idag.
Meen när M började visa trötthetstecken tänkte jag att lite intervaller på löpbandet har ju ingen dött av. Så la ner M i vagnen och gick mot gymmet. Molla somna innan vi en kom ut från min gata så jag hann tänka: GYTT!
Trycker in min kod, öppnar dörren, går in och DÅ öppnar M sina ögon och bestämmer sig för att hon minsann har sovit färdigt.
Lyckligtvis kunde underbara Amanda passa Molla en stund så att jag hann springa/gå 6,2 km och svettas ut mer svett än jag trodde va möjligt.

Under tiden vi väntade på Amanda hittade Molla en jämngammal kompis inne på gymmet.
Dom kramades, låtsas åt proteinbars och gick på upptäcktsfärd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0