130712

Idag är det FREDAGSMYS!

Jag och Molla började med mysandet redan imorse. Vi gick en 7 kilometers runda i helt fantastiskt solsken. Men istället för att gå direkt hem så gick vi bort till lekplatsen och gungade och åkte rutschkana.
När M sen sov middag passade jag på att ta en tupplur ute på balkongen.
Mamma kom hit en liten runda och när M satt i mitt knä och skrattade åt sin mormor fick jag syn på anledningen (tror jag iaf) till att Molla varit så skum nämligen tand nr 9.
Nu ska vi mysa som galningar men istället för att mumsa på chips och dippa så myser vi med pussar och kärlek ;)
Vill ni ha tips på en lite nyttigare dippa till chipsen?
Klart ni vill!
Istället för creme fraiche så blanda ut dippmixen med lätt kvarg och lite vatten. Lika gott men mycket bättre!
Ha en trevlig fredagskväll alla fina ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0