130710 grymtastic!

När vi kom hem efter rundan imorse va jag helt jäkla slut i både hjärnan och kroppen. Åt motvilligt min gröt och slängde mig sen på soffan och fantiserade om att taket skulle falla ner så att jag slapp gå och träna.
Taket föll aldrig ner så istället för att mygla gick jag ut i köket och hämtade en celsius. Och efter 10 minuter sprang jag och Molla runt och sparkade boll och jag kunde knappt bärga mig. Gymmet skrek mitt namn. HÖGT!
Kom dit och rev av ett grymtastikt axel/mag pass. När det känns som att hjärtat ska hoppa ur genom axlarna och jag inte riktigt kan sträcka på mig eftersom att magen värker känner jag mig riktigt grym.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0