130707

Ett år!
Ett helt år blir vår älskade Molla idag. För ett år sen förändrades våra liv.
Det lilla livet gjorde inte mycket väsen ifrån sig utan sov mest.
Nu är det en väldigt aktiv ettårig vi har här hemma. Hon går mer och längre sträckor för varje dag. Klättra upp och ner från soffor och sängar är inga problem.
Mamma, pappa, där, titta och tack är ord som används ofta. Jag tycker även att hon säger bäbis men får inget medhåll.
Melissa älskar att vara i närheten av människor med är fantastisk på att leka själv. Så länge där är nån när hon tittar upp så klara hon sig galant.
Hon vet exakt hur hon ska göra för att få som hon vill och har både mamma och pappa lindade runt sina lillfingrar.

Jag kan inte fatta att det gått ett år!
För ett år sen va jag ingen. Idag är jag mamma till världens vackraste dotter.
Grattis på 1-års dagen älskade Molla ❤



Kommentarer
Tessan

Stort grattis till stora tjejen! Gud var tiden hår fort! Man vill fånga varje ögonblick och spara.

Svar: Tack :) Ja det går alldeles för fort!
Ciliija

2013-07-07 @ 21:23:39
URL: http://tessanhuve.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0