130707 1-års kalas

Verkligen ett jätte lyckat 1-års kalas. Jag vill tacka alla som kom för de fina presenterna och för att ni tog er tid att fira vår lilla skrutt med oss. 

Melissa njöt som bara den av att vara i centrum och verkade älska varenda sekund.
Idag fick hon äta tårta för första gången och det gick mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Jag förväntade mig tårtkaos men hon åt jätte fint. Fram till hon bestämde sig för att ställa sig upp i tårtan iaf.
När blodsockret sjönk somnade hon och sov till dom sista gästerna gått och vi hann återställa lokalen innan hon slog upp sina vackra blå.
En helt fantastisk dag!

 

Zoo/vitchoklad fluffs tårta

 

supertaggad Molla ska få tårta 

 

Mmm tårta!

Mollas tårta. 

När man fyller 1 tar mig sig friheten att kramas med pojkar. Att pojkarna inte vill bryr sig inte M om. 

Att trampa i tårtan är M's sätt att säga -färdig, på. 

 

 ❤

 

 

Dumlefluff och banantårta

Its my birthday so I can kiss who I want to. 

Älskade underbara 1 åring ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0