130702 förbättring.

När jag och Amanda är ute och går så fokuserar vi mer på att prata, skratta och umgås än vad vi gör på att faktiskt gå. Så våra rundor blir ofta långa och tar ganska lång tid. Igår gick vi 15 km på 2:34.
Det kvittar hur lång tid det tar dig 15 km är alltid 15 km.
Men jag som ser utmaningar i nästintill allt fick idag för mig att se hur lång tid det tog när jag var själv och kämpade lite. 2:06 gjorde jag det på idag. Inte en jättestor skillnad men ändå skillnad. Ska se hur mycket snabbare jag kan göra det när jag inte har en 10 kilos unge i vagnen att puta på utan kan gå fritt. När det blir får vi se men jag lovar att hålla er uppdaterade.
Inte helt otippat är jag trött så nu blir det andra celsiusen för dagen. MUMS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0