130124

I 1,5 vecka har jag varit helt låst från och med kl åtta på kvällen då Melissa bara sovit om hon fått ligga på mig. Megamysigt men samtidigt ganska jobbigt att sitta fast i samma ställning hela kvällen.
Men igår hände nånting. När M somnat försökte jag som vanligt lägga henne i sängen och vet ni vad? Hon låg kvar!
Inga ögon som spärrades upp med en blick som sa: mamma lämna mig inte här. Bara en djup suck och ett huvud som föll åt sidan. Efter ca 20 min vaknade hon..
Så jag tog upp henne, satte mig tillrätta i soffan, hon knorrade lite, och somnade om. Inget ovanligt so far men vänta bara.
Jag tänkte ge sängen ett nytt försök och även denna gången drogs det en djup suck och hon sov.
Andra gången hon vaknade tog jag inte ens upp henne utan puffade henne lite lätt i rumpan i ca 30 sekunder sen sov hon igen.
Fram till 3 sov hon innan det blev ammningsdags. Kan den ökade dosen gröt ha med saken att göra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0