130123 celsius

Idag märkte jag hur beroende jag varit av koffein. Innan jag blev gravid drack jag redbull och celsius dagligen men kände inte av någon effekt utan drack det för den underbara smakens skull. Idag drack jag en celsius till träningen och 3 timmar senare är jag helt uppe i varv. Nu är det mest jobbigt men på gymmet var det en helt fantastik känsla. Jag värmde upp med 20 min på ATM och i vanliga fall blir jag lite trött redan då men inte idag. Idag blev det 7 olika rygg övningar. 4 set, 10 reps/övning och jag tog i så att till och med vattenflaskan va tung att bära efter men det tar inte slut där. Jag avslutade med 10 minuters konstans löpning och varvade ner med 15 minuters gång. Så tack för den celsius!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0