130109 BVC

Idag kl 11 skulle Melissa vara på BVC för vägning, mätning och 6 månaderskontroll.
Trodde jag!
10 i 10 gick jag upp och av nån anledning tittade jag på kallelsen och där stod 10.15. Inte en chans att vi hinner tänkte jag. Men..
Nej det gjorde vi inte heller men 10.25 va vi där och dom märkte inte ens att vi va sena eftersom dom före oss dragit ut på tiden. Scoore!
7945 gram och 70,5 cm lång är Molla nu.
Medans läkaren kollade så att M utvecklas som hon ska stod jag bredvid och va stolt som en tupp eftersom hon gjorde allt hon skulle och fick beröm flera gånger för sin stabilitet och styrka. Efter BVC kom mamma. Vi gick hem till My, Molly och andréas där det bjöds på bullar. När vi ätit oss mäta gick jag och mamma ner till stan och fixade Matheos doppressent så nu är allt klart och jag kan andas ut. Nu ska jag och M laga lite barnmat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0