130104 badbrud

Idag blev det lite fel med Melissas sovande. Istället för att sova mellan 18-19 somnade hon strax efter 19, vilket betyder att nattsömnen skjutits upp lite. Men det är inget att hänga läpp för. Vi har haft saker att göra ändå. Mitt i allt bus kom jag på att jag bör kolla så att hennes badbyxor passar inför kommande babysim. Och med i paketet fanns även en överdel som va tvungen att testas även om den inte ska användas. Och HERREGUD vad jag skratta! Melissa tittade frågande medan jag låg dubbelvikt på golvet och skrattade på mig.



Kommentarer
Thilde

Visst är det gulligt o kul, men håller med dig, tycker inte små flickor ska ha bikiniöverdel. När/om jag får en dotter så kommer hon ha badtrosor som bebis, och sen baddräkt till hon är minst 10 :p

2013-01-04 @ 22:52:02
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0