130101

Oj, det kommer ta ett tag att vänja sig. 2013!
Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton.
För det hade verkligen jag. Vi var hemma hos Loppan, Matheo och Robert tillsammans med My, Andréas och Molly. Under middagen hade vi även sällskap att Sara, André och deras son.
Vid 7 åt vi förrätt, middan serverades kl 23, på tolvslaget tittade vi på raketerna och pussades. Årets nyårskyss delade jag med Melissa. Vid 1 åt vi efterrätt och vid 2 spelade vi klappspelet där jag vann dom finaste priserna  en sparbössa och ett presentkort på hemmakväll. Runt 3 begav oss vi hemåt och somnade ganska direkt och 11.51 väcktes vi av ett sms. Supersovmorgon!

Ligger fortfarande i sängen och tittar på M som ser ut att öva inför nått cirkusnummer och funderar på det här med nyårslöften. Ska man försöka sig på ett sånt? Ska man lova att leva ett hälsosammare liv precis som 93% av jordens befolkning? Tycker att jag lever ett ganska hälsosamt liv redan så det blir ju ingen match. Så mitt löfte inför 2013 är att jag ska få bättre koll på min ekonomi och sluta slösa så mycket. Där ni, det blir tufft.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0