130228

GOD MORGON!
Har ni sovit gott? Det har jag! M har sovit hela natten och sover fortfarande.
Nu till nått helt annat.

När D pluggade till PT i september användes jag som provdocka, han mätte och klämde och hade sig och va gullig nog att skriva ner resultaten. Kan påpeka att det inte va särskilt kul att stå och bli mätt 2 månader efter man fött barn men men får ju ta en för laget som det så fint heter.
Igår köpte jag ett alldeles eget måttband för att se om det har hänt något på 5 månader och jag skulle ljuga om jag sa att det inte hänt något. Det har faktiskt hänt en hel del! - 25,5 cm på hela kroppen, varav 10 cm kommer från midjan. Så till alla tjejer där ute: släng ut vågen, införskaffa ett måttband och kör så det ryker.



Kommentarer
*Tessan*

Grymt grymt grymt...häftigaste är att du är ensamstående och ändå klarar detta,medalj till dig !!

2013-02-28 @ 12:17:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0