130227

Igår kväll ändrade jag strategi och det gjorde nytta direkt.
I vanliga fall får Melissa välling runt 20.30, somnar och vaknar igen vid 22, är uppe tills jag går och lägger mig runt 23-tiden och ammas sen till sömns. Under natten har vi sen ett par amningomgångar.
Igår såg allt ut som vanligt fram till vi skulle gå och lägga oss. Eftersom jag försöker sluta amma så är det absolut sista utvägen.
Jag la oss i sängen och sa god natt, Melissa börja leta bröst, jag vände på henne. Hon hoppa/kröp rundor i sängen, jag la henne till rätta. Hon vände och vred på sig, jag la henne till rätta. Så här höll vi på i ca 5 minuter sen sov M. Och som hon sov sen! Klockan 8 vaknade jag och då sov Melissa fortfarande. 2 minuter senare vaknade hon och jag pussade på henne tills hon smällde till mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0