130224 lista

kan man inte sova kan man roa sig med sånt här..
 
DU:
Ditt fullständiga namn? Cecilia Lotta
När fyller du år? 15/8
Vad är ditt stjärntecken? Lejon.
Stämmer dess egenskaper in på dig? "Enligt astrologin tilldelas varje stjärntecken en kroppsdel som anses vara dess säte, Lejonet härskar över hjärtat och ryggraden. Enligt astrologin är Lejonets kodord vilja och förknippas annars bland annat med bekräftelsebehov, generositet, organisationstalang och envishet." Ja det tycker jag.
Smeknamn? Alla kallar mig Cizzi, utom mamma som säger cilija.
Har du syskon? Ja, en 3 år yngre syster.
 
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Melissa.
Såg dig gråta: De personerna som befann sig på gymmet när jag kom dit gråtandes för nån vecka sen.
Fick dig att gråta: Daniel. (Till hans försvar krävs det inte mycket för att få mig att gråta.)
Du gick på bio med: Sara och Loppan.
Skällde på dig: Vet inte. Melissa kanske.
Sa att han/hon älskar dig: Mamma
Senaste personen du sa -jag älskar dig till: Melissa
 
KÄRLEK:
Hur många har du varit kär i? 2.
Vad tycker du om kärlek? Det kan vara både läskigt och helt fantastiskt.
När krama du någon sist? Kramade M för nån timme sen.
Har du svårt att bli kär? Riktigt kär har jag svårt att bli, däremot blir jag lite förälskad i typ alla.
Är du singel? Yesbox, forever alone.
Skulle du vilja vara i ett förhållande? Både ja och nej.
När fick du senast en komplimang? Nån gång i förra veckan tror jag, från Loppan.
Vad får du oftast komplimanger för? Eeeh vet faktiskt inte, mitt leende kanske.
Vill du gifta dig? Vet faktiskt inte. Förut va jag helt emot tanken på giftemål men nu skulle jag kanske kunna tänka mig om jag hittar rätt.
Är du lycklig? Väldigt!
Vem vet mest om dig? Kalle, Loppan och mamma.
Saknar du någon JUST nu? Ja
Har du någon speciell typ? Muskler, tatueringar, rakat hår, blåa ögon och ett fint leende om man går på det yttre. Humor, ärlighet och snällhet är viktiga egenskaper.
Har du någonsin varit otrogen? Ja
Har du någonsin blivit bedragen? Ja.
 
FAVORIT:
Godis? Sura körsbär och ferraribilar.
Svordom? Fitthora
Färg? Turkos och rosa.
Låt? Halo med Beyocé. Sagoland med Medina är oxå en låt jag kan lyssna på 1000 gånger utan att tröttna.
Film? Dagboken tror jag.
Dag? Lördag. Nu när jag är mammaledig är det lördag hela veckan.
Årstid? SOMMAR!!!!
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?  Nej.
Kramat någon? Ja, Melissa
Pussat någon? Ja, Melissa
Köpt något?
Sjungit? Tyvärr för alla med öron är svaret ja.
Duschat? Jupp, 3 gånger
Läst en bok? Nej
 
svart eller vit
vinter eller sommar
höst eller vår
regn eller snö
rosa eller lila
blått eller grönt
lång eller kort
smal eller tjock
buss eller tåg
singel eller förhållande
guld eller silver
dansa eller sjunga
bok eller tidning
tatuering eller piercing
Katt eller hund
Jeans eller klänning
Lakrits eller choklad
Morgon eller kväll
Pizza eller hamburgare 
Simma eller sola 
Hallon eller jordgubbe
Julafton eller födelsedag
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0