130212

Jag älskar att skeda!
Det är lätt med på min topp 5-lista. Stor sked, liten sked, böjd sked. Jag bryr mig inte. Bara jag får skeda så är jag nöjd. Tyvärr har det varit lite dött på skedningsfronten det senaste året så just nu lever jag på hoppet och minnen från tiden som proffsskedare.
Nån gång har jag försökt skeda Melissa men det är ungefär som om en stor serveringssked skulle skeda en barbiesked. För det första kan jag inte slänga över både armar och ben över henne. Hon skulle ju krossas!
Dessutom är hon alldeles för kort, fatta vilken jobbig vinkel som krävs för att jag ska kunna ha både arm OCH ben över henne. Och för det andra är hon så in i bomben varm så det vore svalare att skeda en bastukabin. Så hon går bort som skedsällskap.
Det är ju inte heller direkt milslånga köer så jag får ta vad jag får. Och det jag kan få just nu är det 2 kuddar uppstoppade under lakanet.
Jag kallar honom Glenn..
 
Vi började som vänner men när jag såg vilket fint jobb som skydd för Melissa han gjorde föll jag lite grann.


Kommentarer
Loppan!

Lönt att låtsas sova😜❤

Svar: Jag myser ju!! 
Ciliija

2013-02-12 @ 12:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0