130211 fröken rumpa

Jag ber om ursäkt på förhand över luddigheten i detta inlägg.

Jag är besatt av att få en rumpa! På riktigt besatt. Jag drömmer om rumpor, jag tänker på rumpor, jag får för mig att göra utfall från vardagsrummet till köket, när jag ska sätta mig på toaletten gör jag en extra böj innan jag sätter mig, ja ni fattar. Jag tränar rumpa ca 2 ggr i veckan och när man tränar rumpa använder man ben. Och vad händer om man kör ben 2 ggr i veckan? Just det! Dom växer och blir muskliga. Jättesnyggt! Till en viss gräns, jag känner att jag är nära den gränsen nu så vad gör jag?
Antingen fortsätter jag köra halvdana knäböj med 45 kg eller så frågar jag personen med den snyggaste rumpan på gymmet. Så efter jag kört 4 set halvdan knäböj på 45 kilo frågade jag Carina om hjälp.
Hon sa till mig att lasta av vikterna och bara köra med stången (20kg) och mycket djupare. Hon visade även en variant av utfall som va 1000 ggr jobbigare än något jag någonsin kört. Blev även rekommenderad att köra kickbacks i maskin istället för fritt. Så idag lärde jag mig en rumpläxa jag sent ska glömma och fick ett jävligt jobbigt pass på köpet.
Rumpa here you come!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0