130208 terapi

För 8 år sen använde jag mat som tröst så fort jag stötte på motgångar. Det resulterade att jag till slut kom upp i 84 kg. Sen upptäckte jag träning, tack vare en av personalen på hassela. De kommande åren varvade jag matterapi och träningsterapi. Så jag pendlade ganska rejält under årens lopp. När jag tog studenten vägde jag 56 kg, 2 månader senare va jag 10 kilo tyngre.
Nu är det träning för hela slanten, visst att jag har dagar då jag äter mina känslor men de är väldigt få och man måste ju få unna sig.
Idag har jag fått utlopp för en hel del känslor genom 15 minuters AMT, 6 övningar rygg samt 15 minuters löpning och 20 min gång.



Kommentarer
*Tessan*

Har du vägt 84kg???? Oj i mina ögon och du lång och typ för smal (så jag minns dig som förr) :p

Men gillar ditt dagens,ser perfekt ut,hade jag bott i Tbg hade du fått bli min TP :0)

Svar: Jag har alltid varit smal, fram till min pappa dog,då började jag tröstätaoch efter det har jag fått kämpa lite hårdare. Tack så mycket :)
Ciliija

2013-02-08 @ 23:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0