130207 min klippa

Det finns två saker som skingrar tankarna lite bättre än allt annat och det är träning och bebismys. Idag har jag fått njuta av båda delarna. 50 minuter på AMT samt 30 minuters rask promenad ute och hela tiden har jag haft min fantastiska dotter vid min sida. Hennes leende slår allt! Så länge hon finns kommer jag aldrig sluta kämpa.
Idag är det 7 månader sen hon föddes och jag fattar fortfarande inte var tiden tar vägen. Min lilla plutt som inte ens kunde hålla uppe sitt eget huvud krälar nu rundor här hemma, hon sitter utan stöd och försöker ställa sig mot allt. Hon pussas och hon pratar (gott, hej och häst)
Ljuset i min tillvaro och lyckan i mitt liv 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0