130205 ruuumpa

Make room, theres a new ASS in town. Eller ja snart iaf. Den hängiga, platta saken har 3 månaders uppsägningstid så i maj kommer jag vara ägare till en riktig badonkadonk rumpa.
Idag körde jag det bästa och tyngsta rumppasset sen innan graviditeten. Istället för att köra knäböj i hackliften blev det idag knäböj med skivstång+20 kilo vilket är 40 kg. 4 set, 8 reps.
I kickback har jag gått från 3:ans hål till 5:ans. (Vet tyvärr inte hur mycket en platta väger.)
Liggande lårcurl ökades från 20 till 30 kg. Övningen där jag hoppar upp och ner från bänken brukar utföras utan vikter. Idag hade jag 5 kilos vikter i vardera hand och de avslutande 100 utfallen brukar även dom göras utan vikt, idag gjordes dom med 6 kilos hantlarna. 15 min uppvärmning på AMT samt 10 min avslutning på cykeln hanns även med. Nu blev detta ett väldigt luddigt inlägg men var tvungen att skryta lite efter mitt bästa pass på över 1 år.



Kommentarer
DaddyZilla!

Duttig =)

2013-02-06 @ 10:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0