130203 babysim

Jag va super duper positiv till babysimmet och såg verkligen fram emot det. Tyvärr vart det inte så bra som jag trott. Instruktören va 5 minuter sen och avslutade det hela 10 minuter tidigare så av de 30 minuterna som passet skulle vara fick vi bara 15. Visst är det bra att ha någon som vet vad och hur man ska göra men de 2 sakerna vi fick lära oss idag hade jag lika bra kunnat göra själv. Att dra barnet i sidled samt på mage&rygg krävs inget geni för att klara. Det positiva i det hela var att Melissa tyckte om det. Favoriten var när D gjorde bubblor genom att blåsa i vattnet, då skrattade hon så att mitt hjärta exploderade lite.
Nästa babysim är nästa söndag och då håller vi tummarna för att det är bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0