131202

I helgen har Daniel varit iväg så jag och Molla har njutit av en mysig tjejhelg. 
Eftersom Molla har så sinnessjukt mycket myror i blöjan har träningen fått läggas åt sidan men i söndags tänkte jag passa på under tider M sov middag. Lillrumpan brukar sova nånstans mellan 1,5-3 timmar. Igår sov hon ungefär 10 minuter. Trots att jag släckte ner boxningssalen och försökte natta henne i över 30 minuter blev det inte mer sömn än så. Men eftersom jag va så otroligt taggad så fick M vara med på gymmet under passet och tack vare Kajsa gick det jättebra. 






Sjukt jobbigt att vara på gymmet om man frågar Melissa. 

Dagen pass blev en smula annorlunda. Ett tungt, effektivt och ensamt axel/tricepspass. Och att jag dessutom hann med en 7 kilometers pw innan gör att jag sitter halvdöd i soffan nu. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0