130803

Idag har varit en sån dag då jag är extra kär i mitt liv ❤
Det började redan igårkväll kl 19 och Molla kröp upp i min famn och somna för natten.
7.20 imorse vaknade jag av att hon kastade sin kanin på mig och när jag öppnade ögonen va det första jag såg ett supersmajl. Det andra jag såg va att hon dragit av sig blöjan.
Vi gjorde oss i ordning i lugn och ro och packade sen strandväskan. Men istället för att bara gå till stranden gick vi en 6 km lång omväg så när vi väl kom fram till stranden hade vi gått en mil och kunde njuta på stranden med gott samvete.

Att vara med M själv på stranden är på riktigt en fröjd. Hon leker så himla bra med sig själv och är mer än nöjd om man bara är i närheten.
Vi kände på vattnet ett par gånger men det blev aldrig varmt nog att doppa sig.



Kommentarer
Thilde

Så skönt de ser ut!! Vill också till stranden

2013-08-04 @ 08:54:00
URL: http://thiilde.blogg.se
Anonym

Världens sötaste unge!!!!

2013-08-04 @ 11:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0