UNDERBARA DU!!

 
Hej, du känner inte mig. Kanske vet du vem jag är eftersom Trelleborg är litet och jag bor här. Kom in på din blogg av en slump och har fortdatt att läsa den från och till. Det var verkligen befriande att läsa en blogg om mamma-livet, träning, barn som inte hela tiden syftar till att ditt liv är perfekt och felfritt. Missförstå mig inte, jag tycker du verkar leva ett väldigt "perfekt" liv i mina ögon. Du verkar vara genuint lycklig. Vilket jag ibland blir avudsjuk på. Jag har själv småbarn och vet att man ibland vill skjuta sig själv och att livet inte alltid är sådär härligt, underbart som vissa antyder hela tiden. Men ibland när jag ser dig på stan (stalker varning på mig eller?! haha) nej men jag ser dig ibland på stan med barnvagn och så, och jag tycker alltid du ser så glad och tillfreds ut. Precis som om livet vore helt perfekt. Vad jag vill komma fram till är att jag tycker du verkar vara en väldigt härlig och en bra förebild som människa, iallafall för mig.
 

Jag vet inte vem du är men du gjorde min dag. TACK ♥
Dina ord gick rakt in i hjärtat och gav mig tårar i ögonen!


Kommentarer
Thiilde

Sug åt dig Cizzi! Jag som känner dig instämmer i varje ord, alltså måste de stämma! :) <3

2013-04-25 @ 17:17:24
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0