130425

Sen en tid tillbaka har M vaknat runt 7 och jag har tyckt att det varit lite väl tidigt men ändå vant mig vid det.
Mohaha säger Melissa och lägger om rutinerna. Dock inte till min fördel utan någon gång mellan 5.30-6 vaknar hon numera. Jag vägrar gå upp så tidigt så har testat allt: puffa, vaga, vyssa och ge välling men så fort jag slutar så vaknar hon igen. Men en sak funkar.
Om jag lägger mig riktigt obekvämt och lägger M på mig så somnar hon ingen utan problem. Om jag däremot ligger bekvämt så är hon klarvaken.
Medan hon ligger och sover sött på mig ligger jag med värk i hela kroppen och ruvar på min hämnd. Dammsugaren kommer vara min bästa vän när M är en trött tonåring.
Mohaha skratta bäst som skrattar sist.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0