130425 svar på frågorna

Tjoho :) Måste erkänna att det blev fler frågor än vad jag trodde det skulle bli. Nu har jag svarat på dom allihopa och hoppas att ni blir nöjda med svaran. Är det nått mer så är det bara att kommentera :)
 
Hej
Jag är lite nyfiken på hur du får ihop det med träningen? Har du lilla snäckan med på gymmet? Tycker du är grym som kommit i form så snabbt!
Kram
Hej.
4 dagar i veckan kommer Daniel hit och umgås med Melissa och då passar jag på att träna. Vill jag sen träna någon dag utöver det så tar jag med mig M. Försöker tajma det så att det är under en av hennes sovstunder och om det inte går så får jag anpassa träningen efter henne. Oftast går det bra och de gånger de inte funkar får jag helt enkelt gå hem.
Tack så mycket :)

Tänkte bara fråga hur din relation till din dotters pappa är?
Vad har du tränat / ätit för att komma i form så snabbt?
Kan du inte lägga upp lite mer recept på "nyttiga" måltider? :)
Just nu är jag och Daniel väldigt bra vänner.
Jag styrketränar och har sen några månader tillbaka börjat springa. När vädret tillåter är jag även ute och går en hel del. När det gäller maten så har jag försökt äta nyttigt 6 dagar i veckan och sen unnat mig en "äta vad jag vill dag". Jag är världsäms på att laga mat och har absolut ingen fantasi men http://josefinaisabell.blogg.se/ har massa grymma recept så klicka in och kolla hennes blogg.
 

Jag undrar när du ska börja jobba och var M ska gå på dagis. Jag är oxå sjukt imponerad av din träning. Jag lever med min dotters pappa och kommer knappt iväg 2 ggr i veckan! Igen. Så imponerad:)
Så som det ser ut nu så börjar M på dagis i slutet av september och jag börjar jobba så fort jag kan efter det. Har inget jobb att gå tillbaka till så vet ni nått får ni gärna säga till ;)
Tack så hemskt mycket! :)
 
Måste bara säga att du är grym som tränar så mycket fast du har en liten dotter. Tränade du innan du fick M och under graviditet också?
Stort tack!! :)
Jag har tränat i ca 7 år men började brukar allvar för ungefär 2-3 år sen. Jag tog en liten paus i början av graviditeten men så fort jag pratar med barnmorskan och fick höra att det va okej att träna så började jag igen. Dagen innan jag åkte in till förlossningen så va jag på gymmet och trampa på AMT:n i 1 timme så jag tränade in i det sista. Vem vet, kanske va det de som satte igång förlossningen?
 
Hur har du och pappan bestämt er för att göra med vårdnad när Melissa blir större? Kommer du alltid ha henne mer eller hur fungerar det där senare?
Du är grym!!
Vi har faktiskt inte kommit så långt i planeringen. Jag trivs bra med hur vi har det nu och har väldigt svårt för att tänka mig en dag utan henne än mindre en helg eller en hel vecka. Givetvis måste Daniel börja ha henne någon gång men just nu har vi inte tänkt så långt utan försöker leva i nuet.
TACK!! :)
 
Du är gryyyym med träna,snygg kropp och har ett härligt sätt att skriva på :0)
Jag är också lite nyfiken på "pappa"...kommer det bli ni?Ni ser lyckliga ut och verkar ses mycket,vad hindrar er? ;0)
Åhh tack tack tack!
Vad som händer i framtiden kan ingen av oss svara på så vi får se vad som händer. Vi har en underbar dotter så det är svårt att inte känna lycka ;)
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0