130420 40 veckor

I 40 veckor gick jag runt med ett litet liv i min mage. En liten tjej som jag ännu inte träffat men älskade så väldigt mycket låg och växte i min mage.
 
                      
 
Något som från början va ett litet litet embryo blev efter 40 veckor en 52 cm lång, 4130 g tung dotter.
Jag visste direkt att hon skulle fylla mitt liv med mer kärlek och glädje än vad jag någonsin upplevt tidigare.
 
 
 
Idag är det 40 veckor sen Melissa föddes. Hon har alltså varit ute i världen lika länge som hon låg i min mage.
Jag gav henne liv men hon gav mitt liv en mening.
 
En kärlek så självklar och villkorslös.
 
Tack älskade barn för att just jag fick bli din mamma ♥

 
Det finns ingen som kan få mig att skratta så som M. Med bara ett leende fyller hon hela min kropp med kärlek.
 
 



Kommentarer
Thilde

Så fint! <3

2013-04-20 @ 14:12:46
URL: http://Thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0