130412

Fy för hundan vad denna träningsveckan har gått snabbt. Redan hunnit köra igenom kroppen så återigen va det dags för ben/rumpa att plågas och trots att jag fortfarande hade träningsvärk sen söndans pass så gick det väldigt bra.
knäböj, utfall med bicepscurls, liggande bencurl, benspark, stående kickbacks, knäböj med kettelbelt, kickback i maskin, marklyft och stående vadpress gjorde detta till veckans absolut bästa och svettigaste pass.
Jag har sån otrolig hat/kärlek till att träna ben att det inte ens går att beskriva med ord men varje gång jag kört ett benpass så känner jag mig så in i hellskotta grym. Och det är den känslan som får mig att fortsätta.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0