130407 jacked.

Om jag kunde knäppa med fingrarna och hamna vart jag ville hade jag och min icke existerande rumpa just nu befunnit oss i Niagrafallen.
Bara jag tänker på dagens benpass så börjar jag svettas.
Om jag säger att det gick bättre än bäst så tror ni säkert att jag överdriver men i detta fallet är det en underdrift.
Knäböjen utfördes utan smärta i knäna och alla andra övningar utfördes med tyngre vikter än någonsin.
Mycket tack vare min nya älskare JACKED FUEL. Då min kropp nu har vant sig vid celsius blir det inte alls samma effekt som tidigare men jacked gav mig den där pigghets/fokus känslan som jag älskar.
Så poängen med detta inlägget är att jacked är bra och benpasset fick svinbra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0