130407 hemmafru

"Enligt Bibeln vilade Gud på den sjunde dagen"
Någon vila blir det inte här hemma iaf! Efter babysimmet fick jag ett väldigt sällsynt infall, dessa infall kommer ungefär 2-3 gånger per år och när dom kommer så kommer dom med besked. Jag pratar om städning. (Nej roligare än så var det inte)
I vanliga fall innebär städning för mig att plocka undan det värsta stöket, dammsuga och blåsa på möbeldammet och sen lämna platsen innan dammet hinner lägga sig igen men idag har det torkats, putsats och skurats som aldrig förr. Jag har till och med städat I städskåpet!!
Nu när här är färdigstädat här hemma beger jag mig till gymmet och försöker bättra på formen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0