120929 rastad

Inatt va en väldigt jobbig natt!
Jag tror att M har drömt mardrömmar hela natten. Drömmer bebisar mardrömmar?
Hon har iaf skrikit rakt ut och inte lugnat sig förrän jag tagit upp henne och väckt henne. Enda gången hon sov en hel timme i sträck va när hon låg ända intill mig och höll i mitt finger.
Så när hon inte somna om efter matningen vid 7 kändes det som att det va lika bra att gå upp.
Tänkta att jag kan trötta ut kroppen så att den matchar hjärnan så gick ner till gymmet. Egentligen va det cardiodag men vill ju ha en rumpa asap så det blev lite bakdelsövningar innan jag ställde mig på ATM:n i 45 min och på löpbandet i 30 min.
Sen kom mamma hit så vi åt en mysfrukost med nybakade bullar
(jupp jag kan om jag vill!)
Vi bestämde oss för att gå en liten runda men det slutade med att det blev en lång runda och väldigt mycket rastande i hundrastgården.
När vi kom tillbaka va alla så trötta så vi tog en powernap.
Nu har mamma precis åkt hem så nu babygymmar vi som om det inte finns någon morgondag.

Dagens Melissa present blev ett par supersöta gummistövlar som lär passa henne när hon är 1,5. Tack kära mamma/mormor



Kommentarer
-

Har du inte kvar lilla Ruth?

Svar: Min lillasyster passar henne just nu. Det var svårare än jag trodde att vara själv med bebis och hund. Och vill inte att Ruth ska känna sig åsidosatt så för tillfället har hon det bättre hos min syster.
Ciliija

2012-09-29 @ 22:12:40
Sandy (lillasyster )

Ruth har det jätte bra hos mig :-) hon va bortskämd innan men nu är hon super bortskämd ;-)

2012-09-30 @ 15:52:50
-

Jaså, hur kan det komma sig att hon nu bor hos dig? ( om man får va lite nyfiken:-)) Anledningen till att jag fråga var för att jag inte sett ngt inlägg om henne på länge:)

Svar: Eftersom att all min tid går till Melissa så tyckte jag det va synd om Ruth som är så van vid att få uppmärksamhet hela tiden och extremt mycket närhet. Och hos min syster får hon all närhet och kärlek plus lite till som hon behöver.
Ciliija

2012-09-30 @ 21:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0