120923 skrämmande

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och än en gång undrar jag vart tiden tar vägen. Det är nästan skrämmande så fort det går.
Alla som har barn sen innan säger till mig att ta vara på och bebis tiden. Men hur ska jag kunna göra det när det blir en ny vecka varje gång jag blinkar?

Efter vi passat Neo gick jag hem för att förbereda maten inför kommande vecka. De 2 senaste veckorna har varit uppvärmning. Från och med imorgon är det på riktigt! Strikt diet och stenhård träning är det som gäller. Gjorde 10 matlådor så att jag inte behöver tänka så mycket mer på det.
Kvällen har spenderats hemma hos My och Andy fick även njuta av Mollys närvaro i de 10 minuter hon valde att vara vaken.
Nu säger vi god natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0