120915

Ojoj. Glömde bort att jag hade en blogg igår så det får bli en liten sammanfattning.
Igår va jag först på gymmet och körde ett mega svettigt rygg/triceps pass och avslutade med 15 min på roddmaskinen. Sen kom mamma och hämtade oss så igår va det mys hemma hos mamma. Vi fick sova på den fantastiskt sköna
(faktiskt ingen sarkasm) soffan och som vanligt har jag fått en god natts sömn då M bara ätit 1 gång.
Idag har vi varit och firat min farmor som fyllt 90.
Melissa har sovit nästintill hela tiden sen vi åkte därifrån, det tar på krafterna att träffa så mycket nytt folk.
Ikväll firar vi att det är 10 veckor sen min älskling kom med godis och alkoholfri päroncider



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0