120906

Tröttare unge får man leta efter
Hon somnade kl 21 igår kväll, sov till 5, somna om direkt efter hon ätit (5.15) sov till 9, va vaken i 1 timme och decka sen på mitt bröst så nu ligger vi här och chillar.
När jag va gravid och tänkte på hur det skulle vara att bli mamma så va sömnbristen en av de sakerna som skrämde mig mest. Utan sömn fungerar jag inte som jag ska och jag får ett humör som inte är av denna värld.
Men jag sover mer och bättre nu än vad jag gjorde under hela graviditeten.
Jag och Melissa är verkligen en match made in heaven!



Kommentarer
Laura

Där har du haft tur! Min mini blir snart två och inte sovit en hel natt utan gnäll..

Svar: Ja, jag har haft en väldig tur och är frutktansvärt tacksam för det. Alla säger till mig att njuta så länge det varar såvi får se vad som händer.
Ciliija

2012-09-06 @ 12:48:30
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0