120905 avtryck

Fråga:Hur många krävs för att göra hand och fotavtryck på en nästan 2 månader gammal bebis?
Svar:3

Förra veckan köpte jag hem saker till att göra Melissas hand och fotavtryck men verkligheten har kommit emellan och det har inte hunnits med helt enkelt men idag hade jag både mamma och D här så då fanns det inte längre någon ursäkt.
Men det va lättare sagt än gjort då en bebis inte gärna stretar på fingrar på kommando. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, istället blev det sådär charmigt misslyckat.
När det torkat planerar jag att sätta upp det på vägen i hennes rum för att om några år läggas i en låda och glömmas bort.



Kommentarer
Petra

Hej!
Öppna förskolan är perfekt om du vill göra fina avtryck deras gips/lera är perfekt..
Dom har på tisdagar för 0-1 åringar tror
Mellan 9-15 ca tider.. Babyrytmik och massage..
Med vänlig hälsning, Petra

Svar: Hej Petra. Tack så mycket för tipset :)
Ciliija

2012-09-05 @ 22:25:29
URL: http://molliesmamma.bloggplatsen.se
Sandy

Tror det går lättare om ni målar hennes händer/fötter med vattenfärg och pressar det på ett papper på så sätt kan man ju fylla i där det blev lite missat :-) funkade på hundarna ju

2012-09-06 @ 15:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0