110911 skola och fika

Rundan som vanligtvis tar 1 timme tog idag 1,5 timme och jag kan lova att det såg kul ut. Jag kan knappt böja på knäna och när jag försöker så viker sig benen.
Kan med handen på hjärtat säga att det gör mer ont att gå idag än vad det gjorde att gå direkt efter förlossningen.
Anyway..
Efter mitt självplågeri träffade jag Loppan och favorit killen.
Först gick vi till Trelleborgs gymnasieskola där vi skulle visa upp våra bebisar för dom som gick på omvårdnads- programet. Jag antar att dom just nu läser om barn eftersom vi fick berätta om förlossningen och vad barnen kunde och så.
Efter det gick vi ner till stan och tog en fika och plötsligt va klockan 4.
Nu blir det en myskväll med den bästa dottern i världen.

Puss munnen kan hon men blinkningen får vi öva på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0